flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачем інформації в суді

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 липня 2011 р. № 740
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 15 січня 2020 р. № 4)

ГРАНИЧНІ НОРМИ
витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

Послуга, що надається

Граничні норми витрат

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

__________
Примітка


Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.

 

Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання

або друк документів, які надаються запитувачам інформації Ізюмським міськрайонним судом

  1. Відповідальний за організацію доступу до публічної інформації не пізніше 24 годин з дати отримання запиту щодо копіювання або друку документів обсягом більш як 10 сторінок, надсилає відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України у Харківській області:

-службову записку про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем;

-заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.

  1. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності на підставі отримання заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими, оформляє рахунок та упродовж одного робочого дня, а у разу продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його до суду для надання його запитувачу інформації.
  2. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку.
  3. Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України у Харківській області від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою суд із зазначенням дати надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України у Харківській області.
  4. Відповідальний за організацію доступу до публічної інформації упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату, забезпечує підготовку копій документів.
  5. Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.
  6. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.

Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України у Харківській області, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою суд.