Додаток 2
до наказу керівника апарату
Ізюмського міськрайонного
суду Харківської області
від 22.03.2017 №02-02/30
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «В» -
головного спеціаліста Ізюмського міськрайонного суду Харківської області
Загальні умови |
||
Посадові обов`язки |
1. Забезпечує адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду. 2. Забезпечує введення в експлуатацію, встановлення, програмне обслуговування комп'ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що знаходяться на балансі суду. 3. Організовує проведення робіт щодо інсталяції ліцензійного програмного забезпечення. 4. Забезпечує доступ користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів. 5. Здійснює моніторинг дотримання технології експлуатації програмного забезпечення та використання антивірусного захисту локальної комп'ютерної мережі 6. Проводить аналіз стану інформаційного забезпечення суду та вносить пропозиції щодо вдосконалення форм і методів роботи суду в частині інформаційного забезпечення діяльності суду, надає відповідні звіти. 7. Забезпечує адміністрування та постійне оновлення інформації на веб-сайті суду у складі веб-порталу «Судова влада України». 8. Здійснює заходи для забезпечення функціонування системи відеоконференцзв’язку та про ведення відеоконференцій. 9. Приймає участь в діяльності інвентаризаційної комісії при проведенні інвентаризацій комп'ютерної техніки, програмного забезпечення. 10. Надає рекомендації, пропозиції щодо придбання техніки, пристроїв вводу-виводу інформації, витратних матеріалів, за погодженням з керівником апарату займається реалізацією схвалених пропозицій 11. Перевіряє цілісність та безпеку електронної інформаційної бази даних суду, а в разі виявлення пошкодження або несанкціонованого доступу до неї негайно інформує керівника апарату та голову суду 12. Забезпечує функціонування автоматизованої системи електронного документообігу в суді. 13. Проводить моніторинг новітніх технологій, які можуть покращити роботу суду. 14. Здійснює контроль за працездатністю комп’ютерної та оргтехніки суду, яка знаходиться на балансі суду, вносить пропозиції голові суду про необхідність ремонту, обслуговування, заміни зазначеного обладнання. 15. Здійснює контроль за наявністю та використанням посадовими особами суду електронно-цифрових підписів. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 3200 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково
|
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1. Копія паспорта громадянина України. 2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі. 3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати проходження такої перевірки (у разі наявності). 4. Копія (копії) документа (документів) про освіту. 5. Заповнена особова картка встановленого зразка. 6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік. 7. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування. Термін прийняття документів – 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби. |
|
Дата, час і місце проведення конкурсу |
13 квітня 2017 року о 11:00 годині, 64309, Харківська область, м. Ізюм, вул. Соборна, буд. 52 |
|
Прізвище, ім`я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Лєвічева Аліна Миколаївна тел. (05743) 2-15-30 |
|
Вимоги до професійної компетенції |
||
Загальні вимоги |
||
1 |
Освіта |
Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
2 |
Досвід роботи |
Без вимог до досвіду роботи
|
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державної мовою |
Спеціальні вимоги |
||
1 |
Освіта |
Вища, відповідного професійного спрямування з освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра |
2 |
Знання законодавства |
1. Конституція України; 2. Закон України «Про державну службу»; 3. Закон України «Про запобігання корупції»; 4. Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; 5. Закон України «Про очищення влади»; 6. Закон України «Про доступ до судових рішень»; 7. Кримінальний Кодекс України; 8. Кримінальний процесуальний кодекс України; 9. Цивільний кодекс України; 10. Цивільний процесуальний кодекс України; 11.Кодекс адміністративного судочинства України; 12.КодексУкраїни про адміністративні правопорушення; 13.Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ; 14. Законодавство та нормативні документами, що регламентують діяльність судових органів та регулюють питання організації та здійснення організаційно-технічного забезпечення діяльності судової системи. |
3 |
Професійні чи технічні знання |
Вміння використовувати комп`ютерне обладнання та програмне забезпечення, автоматизовану систему документообігу суду. |
4 |
Якісне виконання поставлених завдань
|
1) вміння працювати з інформацією; 2) здатність працювати в декількох проектах одночасно; 3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів; 4) вміння вирішувати комплексні завдання; 5) вміння ефективно використовувати ресурси; 6) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати. |
5 |
Командна робота та взаємодія |
1) вміння працювати в команді; 2) вміння ефективної координації з іншими. |
6 |
Сприйняття змін |
1) здатність приймати зміни та змінюватись. |
7 |
Технічні вміння |
Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel). |
8 |
Особистісні компетенції |
1) відповідальність; 2) системність і самостійність в роботі; 3) уважність до деталей; 4) наполегливість; 5) креативність та ініціативність; 6) орієнтація на саморозвиток; 7) вміння працювати в стресових ситуаціях. |