Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом керівника апарату
Ізюмського міськрайонного
суду Харківської області
від 16.03.2021 р. № 02-02/20
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -
секретаря Ізюмського міськрайонного суду Харківської області
Загальні умови |
||
Посадові обов`язки |
1. Здійснює реєстрацію та облік судових справ і матеріалів (цивільного провадження, справ адміністративного судочинства). 2. Здійснює внесення до автоматизованої системи документообігу суду інформацію відповідно до наданих прав доступу, належно наповнює реєстраційні та обліково-статистичні картки в електронному вигляді. Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів. 3. Здійснює довідково-інформаційну роботу щодо проходження і стану розгляду справ та документів у суді. 4. Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій. 5. Проводить роботу зі звернення судових рішень до виконання, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ (цивільного провадження, справ адміністративного судочинства). Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби. 6. Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду справ, здійснює підготовку іншої статистичної інформації, необхідної в діяльності суду. 7. Здійснює своєчасне внесення до автоматизованої системи документообігу суду відомостей про набрання судовим рішенням законної сили після передачі справи до канцелярії суду та направлення таких відомостей до Єдиного реєстру судових рішень. 8. Веде номенклатурні справи суду в межах компетенції, готує пропозиції по її удосконаленню. 9. Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження яких закінчено, а також документацію канцелярії суду за минулі роки. 10. Виконує інші доручення голови суду, керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії суду. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад - 4394 грн. Надбавки, виплати, премії відповідно до статей 50, 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII. |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково
|
|
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання |
1. заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246 (із змінами); 2. резюме за формою згідно з додатком 2-1 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246 (із змінами), в якому обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах; 3. заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Від особи, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, не вимагається підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Якщо особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, незалежно від обставин подано декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, її повторне подання не вимагається. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі. Документи подаються конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС. На електронні документи накладається кваліфікований електронний підпис кандидата. Кінцевий термін прийняття документів 23 березня 2021 року до 17 год. 00 хв. |
|
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби. |
|
Дата і час початку проведення тестування кандидатів
Місце або спосіб проведення тестування
Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) |
29 березня 2021 року, початок о 10:00 годині
Харківська обл., м. Ізюм, вул. Соборна, буд. 52, тестування проводиться за фізичної присутності кандидатів
Харківська обл., м. Ізюм, вул. Соборна, буд. 52 тестування проводиться за фізичної присутності кандидатів |
|
Прізвище, ім`я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Лєвічева Аліна Миколаївна, контактний телефон: (05743) 2-15-30, e-mail: inbox@izm.hr.court.gov.ua
|
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
2 |
Досвід роботи |
Не потребує |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державної мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1 |
Якісне виконання поставлених завдань
|
1) вміння працювати з інформацією; 2) здатність працювати в декількох проектах одночасно; 3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів; 4) вміння вирішувати комплексні завдання; 5) вміння ефективно використовувати ресурси; 6) вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати. |
2 |
Командна робота та взаємодія |
1) вміння працювати в команді; 2) вміння ефективної координації з іншими; 3) вміння надавати зворотний зв'язок. |
3 |
Сприйняття змін |
1) виконання плану змін та покращень; 2) здатність приймати зміни та змінюватись. |
4 |
Професійні та технічні вміння |
1) вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку; 2) вільне володіння ПК, оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel); 3) вміння працювати в автоматизованій системі документообігу суду КП «Д-3». |
5 |
Особистісні компетенції |
1) відповідальність; 2) системність і самостійність в роботі; 3) уважність до деталей; 4) креативність та ініціативність; 5) орієнтація на саморозвиток; 6) вміння працювати в стресових ситуаціях. |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1 |
Знання законодавства |
Знання: 1. Конституції України; 2. Закону України «Про державну службу»; 3. Закону України «Про запобігання корупції»; 4. Закону України «Про судоустрій і статус суддів»; 5.Положення про автоматизовану систему документообігу суду; 6. Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України та інше. |